Thursday, April 16, 2009

kosong-kosong

Assalamualaikum.

dengan sembah hormatnya,surat tuan dan perbincangan melalui telefon bertarikh 16.04.2009 adalah dirujuk.Dengan ini disertakan seperti lampiran berikut.(ayat hari2 aku kena buat,xble tahan)

membinanya saya ini blog untuk apa2 ntah tujuannya.Udah xupdate lama apa2 kat ni blog ni,walaupun xpernah memang ada apa2 pun sekalipun.Maseh menchari bahan,walapun sathu badan sudah bahana.oleh itu aku akan memblog pada masa akan datang dengan pelbagai2 bahan yang selaginya boleh aku isi untuk mengisi kosong-kosong masa aku,walaupun akan aku sendiri membacanya sorang-sorangan dikemudian hari. Oleh-oleh itu walaubahagiamanapun,dengan hati yang suci ikhlas lah lagi, aku menebalkan diri untuk mencarigali mana2 blogger yang budi pekerti untuk menjadi sahabat sehidup semati sorang2 la korang kat kubur tu.AKU x KESAHlah kalau aku seorang yang hensem tetapi aku tidak sama sekali berkechil hati jika kamu semua kata aku mmg hensem lagi.Dengan itu cukuplah malam ini,ku coretkan isi hati.Janjiku akan sambung lagi dan lagi dan lagi dan lagi..

0 comments: