Friday, April 24, 2009

eN.ISa




Sebelum memulakan coretan hati yang memilukan ini didahulukan terima kasih pada eN.portgasdace kerana memberi kebenaran saya mencelitakan sesuatu disini.ok.Bismillhirahmannirahim,Nama saya En.isa.berumur 22 tahun,masih bujang,tapi dah ada awek...cun siot,aku amat mencintainya walaupun pelbagai dugaan datang melanda.kasih sayangnya yang tidak pernah tergugat walaupun sesaat.kerana dia aku mendapat tuah..kerana dia aku lelaki berjaya dan kerana dia aku remaja gembira,aman makmur hidup sungguh berbahgia.aku mengenali si S bukan nama sebenar pada 1 april 2008 maskudnya udah 1 tahun lebih aku mengenali hatibudinya,tapi sayang body nya je yang aku belum knal.tapi kenangan tinggal kenangan,"kenangan yang lama menjelma,ingatanku padamu,menyala-nyala" petikan lirik lagu kumpulan leleh spring,band yang paling aku minat.cayalah abang2 spring.ok tanggal 1 april gak cinta ku mula bergoyang kerana munculnya sikurus mcm lidi yang mula cuba mencuri hati kekasihku dengan gelagat wonderpets nya.si kurus ni kerja satu opis ngan aku malah dia adalah kerani aku.menyesal aku ajak dia lepak ngan aku bersama awek aku di rengit coffee.si kurus ni bernama faikurus mula memainkan peranan jahatnya dengan menghantar kad2 cinta secara hari-hari yang sangat2 berbaur perkauman itu.antara ayat2nya adalah"hai sayang,saya xble lagi nak makan dengan kenyang,mandi dgn basah akibat terkenangkan sayang,sayang,abang minta,sayang lupakan lah si isa yang JAWA itu"mendidih aku baca kad2 itu,aku mula mengelabah sbb rasa tercabar dengan si kurus itu,aku mula mencari jalan untuk menghancurkan sikurus dan pada masa yang sama aku tau dia pun mahu menjatuhkan aku.dan nanti aku fikirkan jalannya...

0 comments: